De vlucht

9 maart 2018 - Cebu City, Filipijnen

Vandaag aangekomen in Cebu, tweede stad van de Filipijnen met 3 miljoen inwoners. De reis startte bij de Action. S Ochtends bij het wegen van de koffer kwamen we tot de ontdekking dat we wel heel ruim onder de 30 kilo zaten. Dus op weg naar Schiphol door de Hollandse motregen snel nog even 3 Babyborns gescoord.

Daarna met het reisgezelschap in een half leeg vliegtuig in 6 uur naar Dubai gevlogen. We vonden het allemaal een makkie. We verheugden ons al op de overstap, dat Dubai  moest toch wel een geweldig vliegveld zijn. Het thuisfront vroeg al om foto s van de wolkenkrabbers. Maar we bleken te landen in een saaie buitenwijk en gewoon in een uithoekje van een verlaten gate te moeten wachten op onze overstap. Hierna volgde een 9 uur durende vlucht in een propvol toestel waarin we zo goed en zo kwaad als het ging hazenslaapjes hebben gedaan.

Met een tijdsverschil van 7 uur in Cebu geland. In het hotel gegeten en een briefing gehad over morgen. Beloofd een intensieve dag te worden met project- en homevisits.